Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Caius, Jul 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caius Woodcutter DRC Player

Hey betste drc,

Omdat het nu verboden is om woestijnen leeg te graven worden alle stranden afgegraven. Dit is nog leuker want het is nog veel mooier dan een afgegraven woestijn.
    Strand2.jpg

Wat ik verwacht is nog een nieuwe regel: regel 41 - je mag geen stranden afgraven
    dan is alles weer helemaal oke . . . behalve dat mensen toch ergens zand vandaan moeten kunnen halen?

Mvg.

Caius Siebelt

• Like Like x 1
  2. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Waar moeten mensen dan hun zand halen?
    Zoek eerst een oplossing op het probleem dat je hiermee veroorzaakt

3. Brammes Guest

Wat stel je dan voor?

4. bramenbram Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

haal regel 35 weg

5. Caius Woodcutter DRC Player

jah dat was een beetje het idee want als mensen de stranden af gaan graven is het nor veel erger

PS. WTF die signatures van jullie dat is nou pas harde spam kan het niet wat kleiner ?

• Like Like x 1
  6. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Ik zeg dat hij iets moet voorstellen.

• Like Like x 1
  7. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Een weerald met allee wiestij die elke werk auto gereegent wordt bij een nacht reset

8. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Denk alsjeblieft na voordat je wat voorsteld, als je dit doet gooi dan gelijk een wereld open met alleen die/iron/gold ores.

Mijn voorstel is: haal 50% van de admin shop prijs er af, zo kopen mensen het sneller.
    Volgens mij is het nu 125? (-50% = 63) of was het 150? (50% = 75)

• Like Like x 1
  9. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Heb ik al aangevraagd soortgelijke wereld, en ik dnek niet dat het ene goed idee is met de recente lagg van drc (of dat wasm ijn client die lagde)

10. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Als aller eerst is mijn voorstel... een opdracht Nederlands maken voordat je mag reageren.
    Ik zou dit nog bijna serieus menen ook. Maar we moeten reëel blijven. Nou om te beginnen
    als je het zo nodig vind om zand te graven met je efficiency V shovel doe het dan goed!
    Ga niet als een kitkat dikke gaten in de grond graven doe het plat en let op wat ik nu
    ga zeggen.... netjes. Netjes inderdaad heel mooi alles glad geen sandstone te zien
    gewoon mooi klaar zo als het er uit hoort te zien. We hebben geen nature reset nodig
    we hebben mensen nodig die een beetje nadenken voordat ze in een keer alles denken
    te graven want het mag lekker toch wel het is toch jou tuintje/jou landje niet! Nee niks
    het is je eigen wereld en die moet mooi blijven voor jou en de andere spelers om je
    heen die ook een huis of stad willen bouwen. Denk aan elkaar, doe je dat niet dan
    maak je het heel moeilijk... voor jezelf.

• Like Like x 1
  11. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Ik en vele andere hebben ooit de vraag al gesteld of dat je wel mag graven als je het netjes doet dus gewoon 1 laag eraf ofso en dat het dan mooi vlak wordt. Het was toen wel duidelijk dat dit niet mocht dus zoek maar weer verder naar een andere oplossing behalve market want ik zit nog te wachten tot ik weer ergens zand kan gaan graven.

Thread Status:
Not open for further replies.