Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by GigantDude, Aug 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GigantDude Event Team Event Team

Hallo,

Een hele tijd geleden had ik op DutchRastacraft gezeten voor de factions, ik vond het een goeie server met gezellige mensen en een kleine warzone zodat je ernaast kon bouwen :)
    Maar ik kwam later weer terug en de factions stonden uit, dus ik vroeg me af wat er gebeurt mee is.

Groeten,
    -GigantDude

2. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Er waren problemen met de faction claims (alles wat geclaimd was door mensen werd geunclaimd) dat is een van de redenen. Jelle is hier druk mee bezig (zo ver ik weet) maar ook met andere updates zoals vorige week heeft kit-pvp een giga update gehad.

Hoogst waarschijnlijk komt er een faction reset, dus alles ook money word dan verwijdert.

- The Golden Goose

• Like Like x 1
  3. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

"Hoogst waarschijnlijk" ? Er komt een reset. 100%

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  4. GigantDude Event Team Event Team

Ik ben ook al heel lang niet online geweest, maar weet je wanneer de factions ongeveer terug komen?
    Ik vind nu alleen maar k*t servers, en ik vond deze server juist zo fijn dankzij die kleine warzone :D

5. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

1. Gebugged claim plugin
    2. Reset 100%
    3. Her bebouwing nadat update 1.8 uitkomt om meerdere bugs te voorkomen (correct me if im wrong)

Ik denk dat het deze maand of volgende maand factions weer terug online komt om er weer volop ervan te genieten

6. Brammes Guest

Gewoon elke dag ff het forum checken,of je houd drc facebook/twitter in de gaten.

Thread Status:
Not open for further replies.