Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by xkocer, Aug 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xkocer Stone Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: xKocer
    *Wat heb je gedaan: Discussie? Soort van?
    Wie heeft je geband: Ik denk Adedge
    Bewijs: (Screenshots, Video's) -

Beste DRC Staff,

Vandaag ben ik gebannen op de DRC Server. Ik ga het nu uitleggen.
    Ik zat vandaag KITPVP te spelen en toen ging GuidoVI een beweging met zijn zwaard maken 'Betekent Teamen' En toen deed ik het ook en killde die me. Ik vroeg : Guidovi waarom!?? waarom ??! geef terug.. aub en dat soort dingen. ik vond het erg zielig van hem want ik ken hem inmiddels 1.5jaar sinds begin van DRC. en ik speel inmiddels ongeveer 1.5jaar drc. En ik zei tegen guidovi : Ik ga vanavond chillen etc met zijn zus . En toen ben ik gebannen en ik moest deze uitleg vertellen. Ik vind dit nergens op slaan. maar oke.

Mvg,

2. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Hallo xKocer,

Hierbij heb je regel 4 verbroken.

Art. 4: Respecteer iedereen.
    Deze regel houdt in dat je iedereen moet respecteren hoe hij is. Andere spelers irriteren valt hier onder andere ook onder.

Nu vraag je je af huh wat heb ik gedaan.

Je zei ook dat nub nieuweling betekend dat klop. Maar jij bedoelt het als scheldwoord.

Dus leg maar uit?

• Like Like x 5
    • Agree Agree x 1
    • Winner Winner x 1
  3. xkocer Stone Miner DRC Veteran

Nub ? Ik bedoelde het echt niet als scheldwoord hoor. ik bedoelde dat hij nieuw is in pvp : lvl 9 ofzo ?

• Funny Funny x 1
  4. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ow nee? Laat me niet lachen.

Dit zegt genoeg over je. Je weet dat niet helemaal niet mag in chat. Je wilt respect van je mede drc's hierdoor krijg je niks van ze.

Be the way: Ik keek naar je oude ban's en zag ook dit :)

• Like Like x 5
    • Informative Informative x 1
  5. xkocer Stone Miner DRC Veteran

Ten eerste kijk aub ff van wanneer die bans waren.. zo lang geleden. en 1 of 2 ervan kwam door mijn vriend. en ja ik verwacht respect maar als iemand anders mij irriteert : AngeloHO .. toen ging rebeecc hem alleen maar muten? en als ik ff me dag niet heb krijg ik een ban? dit slaat werkelijk waar nergens op.

• Funny Funny x 1
  6. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ten eerst ik ben niet Rebeecc elke staff-lid mag zelf beslissen wat voor straff hij geeft. Waar is de klacht over Angeloho?

Ten tweede Kijk wat je typt over iemand zijn zus en moeder. Zulke mensen hoeven we hier niet, kijk hoe sexsueel je typt.

• Like Like x 4
  7. xkocer Stone Miner DRC Veteran

Ja man jij haat mij gewoon that's it. 'Zulke mensen hoeven we niet?' Ik ben hier een trouwe lid tenminste. jij hoeft mij niet te mogen dat boeit mij niks. ik mag jou nu ook al niet. maar jij hebt mij niet gewaarschuwd? heb je dat gedaan? nee, je kon toch zeggen niet zo verder gaan dit kan leiden tot een ban. maar jij bant mij gelijk. ik snap jou niet als een staflid. WAAROM waarschuw je me niet? ik was boos. ik ging niet eens schelden en over families praten? ik zei alleen over zijn zus 'DIE NIET BESTAAT' dat we gingen chillen enzo? is dat erg? nee dus. ik snap sommige echt niet.

8. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Uhm het klopt dat hij geen zus heeft maar daarna ging nog veder over zijn moeder dus... nog steeds zo erg. En je bent gebant omdat ik wouw dat je moest melden op forum dus betekent niet gelijk dat je permban hebt.

Ik ga met andere staffleden erover bespreken.

• Like Like x 2
  9. xkocer Stone Miner DRC Veteran

Oke maar kijk : hij zei ik heb geen zus en toen zei ik voor de grap: Wie dan? is dat dan moeder ofzo? en als dit bij mij gebeurt. gebeurt er nooit iets. dit vind ik niet eerlijk maar goed.. toen ik gepest werd werd er NIKS gedaan.. ik voelde me niet goed meer in DRC En nu word ik gebannen? ... Geen woorden voor.

10. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Staff ziet alleen dingen waar zij bij zijn of dingen die aan ons gemeld worden. Als je gepest bent op DRC, had dan zelf aan de bel getrokken.

Je ban wordt veranderd in een tempban van drie dagen voor ongewenst taalgebruik en seksueel getinte zinnen.

Topic gesloten.

• Like Like x 5
    • Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.